måndag 2 juli 2012

I will be back!

Hej kära läsare!
Efter mängder av jobb, sjukdom och annat har jag varken den tid eller drivkraft som behövs för att vara det stöd och den källa till motivation som jag vill vara för dig.
Jag har därför bestämt mig för att dra igång BFT igen i höst.

Det kommer bli svettigare, köttigare och mer testosteronstint än någonsin.
Jag kommer från dag 1 till slutet ta dig med på min resa för att uppfylla mina mål under hösten/vintern/våren 2012-2013.
Jag kommer naturligtvis berätta exakt vad dessa mål är när jag startar upp BFT igen.

Samma address, samma själ, samma vilja och samma Albin.

Tills dess:
Ta hand om dig och låt ingen säga till dig vad ni inte kan göra. Det finns bara en person som kan hindra dig och det är du själv. Bygg broar, inte hinder och kämpa för din jävla rätt att vara du!
BFT

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar