onsdag 22 augusti 2012

Tillbaka till verkligheten

Idag skall det första passet på mitt nya schema genomföras.
Jag kommer vänta till nästa vecka med att dra igång 120%. Kommer vänja kroppen med en ännu högre träningsnivå än förut för att sedan  kunna kliva på mitt program fullt ut.

Programmet kommer med vissa modifikationer se ut såhär:
Måndag- 08:30 Löpning. 13:30 Gym
Tisdag- 14:00 Multisport
Onsdag- 11:00 Multisport. 14:00 Gym
Torsdag- 16:00 Löpning
Fredag- 15:30 Gym
Söndag- 14:00 Löpning

Det här kommer bli starten på höstträningen. När tiden närmar sig höstlov kommer intensiteten öka ytterligare med mer morgonträning och kvällsträning.

Villen typ av träning jag kommer använda på gymmet skall jag besluta den här veckan.
Det kommer antingen bli en form av förra periodens 3-2 system eller GVT träning.
Mer om detta kommer senare.

Jobba hårt!
BFT

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar