onsdag 9 januari 2013

En gång fast, alltid fast!

Och nu är jag här igen. Det är för mig omöjligt att leva utan träningen och allt som kommer med denna livsstil, för en livsstil är det. Att välja ett aktivt och motiverande liv istället för stillasittande. Att jobba med självförverkligande varje dag och må så otroligt bra.

Under hösten har jag jobbat så mycket att träningen och framför allt bloggandet har kommit på skam. Detta är självklart ingen ursäkt men i alla fall en förklaring.
Det positiva med det hela är dock att mitt fokus och min vilja att utvecklas nu är tillbaka på 220%.

Jag blir starkare, snabbare, smidigare och uthålligare för varje dag. Skolan går av bara farten och jag är piggare än på väldigt länge.

Jag kommer under den närmaste månaden äta upp mig ytterligare några kilon (har gått upp 2 nu) för att sedan börja trappa ned bulken och vända det hela till en otrolig deff! Målet är att väga 77 och vara starkare än någonsin förut.

Idag är det min "vilodag" vilket innebär att jag bara mjukar lite. Dvs simmar, kör lite kroppsövningar och stretchar en massa.

Jag har saknat er! Hörs snart igen!

BFT
Laddar upp med kyckling och ris ;)

4 kommentarer:

  1. Fattas de inte lite grönt? :p

    SvaraRadera
  2. Den blå skålen fyller detta krav ;)
    Gräddfil på ena sidan, broccoli på andra (y)

    SvaraRadera
  3. Okey då ;) kommer fullt godkändt (y)

    SvaraRadera
  4. *Fullt godkändt *

    SvaraRadera